KULIAH DHUHA MINGGUAN SETIAP SABTU 9.30 PAGI DI DARUL HIKMAH KERDAU. SEMUA DIJEMPUT HADIR

Selasa, 22 Februari 2011

Nik Aziz, Mohd sabu di Kerdau 24 Februari umum calon PAS

TEMERLOH: Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dan Ahli Jawatankuasa Kuasa Kerja PAS Pusat, Mohamad Sabu antara pimpinan yang akan hadir pada Majlis Pengisytiharan Calon PAS bagi pilihanraya kecil Dun Kerdau yang akan diadakan pada 24 Februari ini.

Majlis pengisytiharan calon tersebut akan dilakukan di Tapak Kompleks PAS Pahang, Darul Hikmah, Kerdau bermula jam 9 malam.

Setiausaha Penerangan PAS Pahang, Hashim Abdullah dalam kenyataannya berkata, pihak penganjur menjemput orang ramai terutamanya dari kalangan penyokong Pakatan Rakyat hadir bagi memeriahkan suasana.

Selain dari dua tokoh popular PAS tersebut, malam pengisytiharan calon PAS yang mewakili Pakatan Rakyat itu akan turut dihadiri pimpinan PR Pusat dan negeri.
Sementara itu dua ekor lembu akan dikorbankan untuk jamuan orang ramai pada hari tersebut bagi tujuan mengumpul dan pilihan raya.

Dalam pada itu, petang tadi Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin telah mengumumkan Penasihat Agama Menteri Besar Pahang, Syed Ibrahim Syed Ahmad, 44 tahun, sebagai calon BN bagi PRK Kerdau 6 Mac ini.

Pemilihan anak Kuala Tekal, Kuala Krau yang berkelulusan dari Universiti Al-Azhar itu diumumkan oleh di Dataran Sri Ketumbit, Kerdau, petang tadi.

Muhyiddin ketika mengumumkan calon BN itu, berkata Umno meletakkan Syed Ibrahim itu kerana percaya beliau mampu mempertahankan kerusi yang dimenangi BN pada pilihan raya umum (PRU) 2008 yang lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...