KULIAH DHUHA MINGGUAN SETIAP SABTU 9.30 PAGI DI DARUL HIKMAH KERDAU. SEMUA DIJEMPUT HADIR

Khamis, 20 Januari 2011

Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang DUN Jengka

Jengka, 18 Jan - PAS Dun Jengka telah berjaya mengadakan majlis meraikan pelajar-pelajar yang mendapat keputusan cemerlang di dalam peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) di sekolah-sekolah di dalam DUN Jengka.

Us Tuan sedang menyampaikan anugerah kepada salah seorang pelajar cemerlang

Majlis Anugerah Cemerlang Penilaian Menengah Rendah Sekolah-Sekolah Di DUN Jengka yang bermula jam 9.30 malam itu telah disempurnakan oleh Ustaz Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man.

Ustaz Tuan di dalam ucapannya menasihatkan kepada ibu bapa supaya mengambil berat perihal pendidikan anak-anak sejak bermula kecil lagi. Selain itu, beliau juga meminta agar semua ibu bapa supaya tidak hanya mementingkan akademik anak-anak sahaja bahkan ilmu agama serta syahksiah anak-anak juga perlu dititikberatkan.

Us Tuan bergambar bersama penerima anugerah pelajar cemerlang

Sekitar 30 pelajar yang mendapat keputusan cemerlang 9A di dalam PMR tahun lepas menerima hadiah cenderahati, sijil anugerah dan wang tunai. Turut hadir ialah ibu -bapa juga jemaah Masjid Lama yang setiap sedari Kuliah Maghrib lagi.

Antara ibu bapa dan jemaah yang hadir...

Antara hadirin danpelajar cemerlang yang hadir...

Semoga Usaha murni ini diberkati Allah swt. Semoga Allah membalas jasa mereka yang terlibat dalam menjayakan majlis ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...