KULIAH DHUHA MINGGUAN SETIAP SABTU 9.30 PAGI DI DARUL HIKMAH KERDAU. SEMUA DIJEMPUT HADIR

Rabu, 30 November 2011

Dato Tuan Ibrahim & Us Shahril Azman ziarah mangsa kemalangan



30 November, Rabu, Jengka 16 - Khairul Azman Ismail, 28 yang menaiki motorsikalnya telah bertembung dengan sebuah kereta di jengka 14 dalam perjalanan pulang ke rumah di jengka 16 sekitar jam 8 malam pada 21 Novmber yang lalu. Beliau yang patah kaki kanan dan retak kaki kiri di betis telah menerima rawatan di Hospital Temerloh selama 8 hari dan kini sudah di bawa pulang ke rumah.

Al-Fadhil Dato Tuan yang melihat kecederaan mangsa

Beliau merupakan anak kepada salah seorang peneroka di jengka 16 yang telah mendirikan rumah tangga dan mempunyai seorang anak itu bertuah kerana telah dikunjungi oleh Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man (Pesuruhjaya PAS Pahang), Al-Fadhil Ustaz Shahril Azman Abdul Halim (Ketua Pemuda PAS Pahang) serta beberapa Jawatankuasa Pemuda PAS Kawasan Kuala Krau pada pagi ini.

Dalam kunjungan dan ziarah ringkas itu, Al-Fadhil Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man (Pesuruhjaya PAS Pahang), Al-Fadhil Ustaz Shahril Azman Abdul Halim (Ketua Pemuda PAS Pahang) telah menyampaikan sumbangan dan mendoakan agar beliau semakin pulih seperti sediakala dan dapat menjalankan aktiviti dengan lebih baik selepas pulih nanti.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...